Lider Nieruchomości Otodom. Opaliński Nieruchomości najlepszym biurem na Rzeszowszczyźnie [materiał partnera]

Najpopularniejszy serwis z nieruchomościami, Otodom, po raz kolejny zorganizował konkurs Lider Nieruchomości. Statuetki odebrali Pośrednik Roku (Katarzyna Czerwiak), najlepsze biuro ogólnopolskie (Tekton Property) oraz najlepsze biuro nieruchomości z każdego regionu. Zwycięzcą w województwie podkarpackim zostało biuro Opaliński Nieruchomości z Rzeszowa.

Firma zapoczątkowała swoją historię w 2018 roku we Wrocławiu. Niewiele później powstał oddział w stolicy Podkarpacia. Biuro funkcjonuje na terenie całego województwa i swą działalnością obejmuje wiele typów nieruchomości. W ich ofercie znajdziemy: mieszkania, domy (rynek pierwotny i wtórny), nieruchomości komercyjne, grunty pod budowę, ale też ekskluzywne obiekty i nietuzinkowe propozycje.

Według zwycięzców, pośrednik nieruchomości to przede wszystkim osoba sumiennie wykonująca swoją pracę, która słucha i trafnie definiuje potrzeby swoich klientów, zanim sami o nich powiedzą. Dobry agent jest dobrze zorganizowany i odpowiedzialny, ale też przedsiębiorczy i cierpliwy. Jako ważną cechę biuro Opaliński Nieruchomości wymienia także komunikatywność, która jest kluczem do sukcesu w tym zawodzie.

– Podstawą dobrej pracy jest to, by jednocześnie była ona naszą pasją. Dzięki temu rośnie efektywność działań. W naszym przypadku tak właśnie jest. Realizujemy swoje marzenia i jednocześnie spełniamy marzenia swoich klientów, a dodatkowo zostaliśmy za to nagrodzeni tytułem Lidera Nieruchomości 2020. Brzmi to cudownie i bardzo za to wyróżnienie dziękujemy – mówi Arkadiusz Opaliński z Opaliński Nieruchomości.

Na podium za Opaliński Nieruchomości znalazły się biura Dream House Brokers z Rzeszowa (drugie miejsce) oraz Pierwsze Piętro z Rzeszowa (trzecie miejsce).

Wybór laureatów został dokonany we współpracy z agencją badawczą IQS na podstawie obiektywnego konkursu. – Badanie zostało przeprowadzone w kilku etapach. Etap pierwszy obejmował analizę pozyskanych od biur danych dotyczących między innymi liczby pracowników, liczby ofert oraz liczby transakcji. Etap drugi to ocena ofert zamieszczanych w serwisie Otodom pod kątem jakości zdjęć oraz kompleksowości informacji w ofercie. Do trzeciego etapu przechodziły tylko najlepsze biura z danego województwa. Ta część została zrealizowany w oparciu o metodologię Mystery Shopper, czyli Tajemniczego Klienta. Polegała na weryfikacji jakości obsługi przez pracowników biur. Każde zgłaszające się biuro miało takie same szanse, niezależnie od wielkości, liczby transakcji czy lokalizacji, a to dzięki zastosowaniu przeliczników i algorytmów, które niwelowały efekt skali, uwypuklając aspekt jakości i efektywności – wyjaśnia Marta Rybicka, Business Unit Director z firmy badawczej IQS.

Organizator konkursu, Otodom, od wielu lat stawia na profesjonalizację zawodu pośrednika oraz dba o rozwój umiejętności przedstawicieli branży poprzez organizację Akademii Rozwoju Agenta, wydawanie kwartalnika Agent Nieruchomości, a także intensywne działania edukacyjne na blogu i w mediach społecznościowych. Statuetki zostały wręczone podczas transmitowanej online gali, którą poprowadzili General Manager Otodom Monika Rudnicka i Olivier Janiak.

DOSTĘP PREMIUM